Marzec, 2012

Cichy Kącik

Sobota, 17 marca 2012 | Komentarze 0

Od dłuższego czasu nosiłem się już z zamiarem sprawdzenia, jak to na tym Cichym Kąciku jest. A że pogoda temperatura sięgnęła dziś 21*C przy pełnym słoneczku wykorzystałem okazję.
Zebrała się ekipa ze 30 osób. Nieco po 10 ruszyliśmy z miejsca spotkania i na spokojnie (wręcz powolutku) wyjechaliśmy z Krk. Generalnie to nie ma zbyt dużo do opisywania- droga tam to bajka, w peletonie po zmianach, w czubie ciężej, z tyłu prawie kręcić nie trzeba było a prędkości oscylowały w granicach 35/h. W Libiążu na rondzie nawrotka, sikpauza i pizda! Prędkość z wiatrem cały czas w okolicach 45-50/h. Dla mnie to już była walka o przetrwanie w szczuplejącym w oczach peletonie :P W Liszkach strzeliłem z 6-cio osobowej grupy, więc dalej już swoim tempem kontynuowałem jazdę najkrótszą drogą do domu sam ;-)
Wydaje mi się, że podczas drogi powrotnej trafiłem do tej grupy co nie trzeba (koksów :P) a grupka o wolniejszym tempie się odłączyła gdzieś niedaleko za nawrotką. Tam mógłbym spokojniej przejechać drugą połowę treningu.
Puls dziś był wysoki a jechało się wyśmienicie!
WIOSNA!!!

Siłka

Piątek, 16 marca 2012 | Komentarze 0

Piąty trening WS i za razem przedostatni tej zimy. Zrobiłem na nogi 4x45 przy 100kg, reszta trochę po łebkach. Miałem wrażenie tak jak by mi już siła spadła w rękach :P
A weekend zapowiada się przecudownie!

Wreszcie czuję, że jadę!

Czwartek, 15 marca 2012 | Komentarze 0

Pogoda się poprawiła więc popieniczyłem popołudniowe wykłady na rzecz treningu. Tydzień i tak mi się już trochę wczoraj posypał ale mam nadzieję jeszcze trochę nadrobić w weekend.
A co do dziś to pojechałem na chyba moją ulubioną pętlę szosową czyli Tyniec, Liszki, Mników (z zastraszającą prędkością - chwilami 22/h), na podjeździe do Czułowa troszkę mocniej depnąłem ale jeszcze bez szaleństwa. Potem na szczycie wreszcie zmiana kierunku jazdy i zaczął się lot 40-50km/h z wiatrem. Tak dojechałem do Liszek, gdzie skręciłem na Kryspinów i uczepiłem się ciężarówki. Tam dałem czadu sprincik i strzeliłem przy 56/h pod górkę ;)
Chwilę odsapnąłem po sprincie i powrót tradycyjnie Olszanicką i Zakrzówek.
Było iście zajebiście! A co dopiero będzie się działo w weekend! ;)
Puls kręcił się dość wysoko, choć do maksa chyba jeszcze trochę brakuje.

Trening

Wtorek, 13 marca 2012 | Komentarze 0

Pogoda beznadziejna ale chociaż tyle, że w miarę ciepło. Niestety mokre drogi zmusiły do jazdy na treningówce na dość dziwacznym zestawie opon. Jako że przedni slick już dokonał swego żywota na szybkości zmieniłem go na model górski 2.1'. A z tyłu oczywiście została cienka gumka. Wygląda to trochę komicznie (treningówka uwieczniona w takim stanie na zdjęciu po kliknięciu w tracka) ale nie mam czasu ani ochoty przy tym grzebać.
Co do samej jazdy to było ok, choć mogłem jeść wcześniej i lepiej by mi się jechało końcówkę. Na początku nie mogłem się przyzwyczaić do kowadlastego roweru ale po paru km już było ok.

Tyniec

Niedziela, 11 marca 2012 | Komentarze 0

Tylko na tyle czasu niestety dziś starczyło. Przyjazd rodzinki, obiad i te sprawy, bleee :/

Szoska

Sobota, 10 marca 2012 | Komentarze 0

Wreszcie przyszło ocieplenie więc trzeba było to wykorzystać. Ustawiłem się ze Schwepesem i jeszcze dwoma kolegami pod Cracovią i ruszyliśmy na zachód. Po drodze przyłączył się jeszcze Lesław na góralu więc aż do Rybnej ciągnąłem peletonik. Potem zostaliśmy już tylko we trzech a przed Alwernią, gdzie znowu było pod wiatr zawrócił Pepes. Niedługo po tym, właśnie w Alwerni zmieniliśmy kierunek i już było łatwiej, choć tam znowu powitał nas krótki ale bardzo konkretny podjeździk, na którym trzeba było się nieco wysilić. Dalej to już bajka - cudowne asfalty no i wreszcie z wiatrem! Leciało się bardzo miło, ale co dobre szybko się kończy i w Zabierzowie znowu kierunke pod wiatr. W między czasie jeszcze była przerwa na zmianę dętki. A potem to znowu na Liszki i w kierunku Tyńca.
Generalnie to super trasa, świetne asfalty. Polecam!
No i cieszę się z tego, jak mi bezproblemowo już wchodzą seteczki ;)
A jeszcze co to tego pulsu średniego to jakiś w kosmosie totalnie dziś był, nie wiem czemu, że dlatego, że cieplej czy co...

Siłka

Piątek, 9 marca 2012 | Komentarze 2

Trochę ten trening nie wyglądał tak jak bym sobie tego życzył z dwóch powodów. Po pierwsze mało czasu - tylko 2h przerwy między zajęciami i po drugie - dość spory tłok i pozajmowane w związku z tym maszyny. Ale jakoś udało się wszystko z założonego na dziś okrojonego planu czyli przede wszystkim kolejne WS gdzie postanowiłem się nie obijać i pierwszą serię zrobiłem jeszcze 40x a już cztery kolejne po 45x przy niezmiennych 100kg. Potem były ćwiczenia na biceps, triceps, wyciskanie, brzuszki i znowu ćwiczenie na podobne partie mięśni co wyciskanie.
Jeszcze zostały dwie wizyty na siłowni i żegnam to żelastwo, choć muszę przyznać, że bardzo się przekonałem do ćwiczeń na górne partie mięśni! ;-)

Szoska

Środa, 7 marca 2012 | Komentarze 0

Kurde, jakoś tak dziwnie mi się dziś jeździło. Miałem takie odczucie, jak bym bez przerwy miał wiatr w twarz. Jakoś tak ciężko szło, puls strasznie wysoki na początku ale jak chciałem rozkręcić mocniej to tylko do 177 doszedłem. Nie wiem, może to temu, że tak zimno?

Szoska na tle klasztoru Kamedułów © DAvid

Koryto Wisły przy torze kajakowym w Tyńcu © DAvid

Marszobieg

Temp.: -3.0 st. C

Wtorek, 6 marca 2012 | Komentarze 0

Przyznaję, zleszczyłem dzisiejszy trening. Miał być rower a wyszło tylko bieganie.
Kategoria Marszobieg

Siłownia

Poniedziałek, 5 marca 2012 | Komentarze 0

Nie ma lipy! Dziś dałem ostro czadu, świetnie mi się przerzucało żelastwo. Na suwnicy 5x45 przy standardowych 100kg czyli kolejny trening WS. Ładnie wszedł. A później po kolei wszystkie ćwiczenia na górne partie mięśni. Wychodziłem słaby na mięśniach, aż miło! ;-)