Sierpień, 2013

HR max= ud/min   (% )
Temp.: st. C

Niedziela, 11 sierpnia 2013 | Komentarze 0

Ostatni etap. Chciałem się odegrać za poprzedni nieudany, ale nie do końca się udało. Dziś noga nie wiem czemu nie podawała. W dodatku trasa jak dla mnie za płaska i wynik wyszedł do dupy. Objechało mnie sporo ludzi, którzy w górach nie mają ze mną szansy.
Kategoria Zawody , Szosa

Rozjazd

Sobota, 10 sierpnia 2013 | Komentarze 0

Po dwóch dniach odpoczynku trzeba się rozruszać. Nie wiem czy o jeden dzień za dużo wolnego jednak sobie nie zrobiłem, bo jakoś tak średnio się jechało. Jak na tlen to ok, ale na ściganie to kiepsko.

IC

Środa, 7 sierpnia 2013 | Komentarze 0

Tak na prawdę to niewiele się z nimi najechałem, bo nogi mnie tak bolały, że odpuściłem na samym początku pierwszego podjazdu. No nie było dziś opcji utrzymania się w grupie. Odpuściłem również drugą i trzecią grupę, które potem zjechały się chyba razem.
Do rozjazdu mega / giga jechaliśmy więc w 10 osób gdzieś, później na podjeździe nieco postarałem się przycisnąć i została mi tylko jedna osoba na kole z tej grupy. Skręciliśmy na giga i resztę przejechaliśmy już tempem wycieczkowym po drodze zahaczając jeszcze o sklep.
Wychodząc z domu było 38*C na termometrze, także picie schodziło ;D
Trzeba odpocząć przed niedzielą.

Trening

Wtorek, 6 sierpnia 2013 | Komentarze 5

Nie rozumiem tego kompletnie, czemu wczoraj miałem siłę jechać a dziś już nie. I to tak konkretnie nie miałem mocy w nogach. A jeszcze bardziej nie rozumiem tego, że przejechałem trasę dość szybko. Co prawda trochę bolały mięśnie ale się dało...

Rege

Poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | Komentarze 0

Myślałem, że nie będzie siły ale zaskoczyłem się jak mi się super jechało. Puls może niski, ale było z czego docisnąć. Dla zasady jednak przejechałem spokojniutko.

Zakopane

Niedziela, 4 sierpnia 2013 | Komentarze 0

Piękna pogoda nakazała jechać w prawdziwe góry! Z Borysem postanowiliśmy zmierzyć się z podjazdami na Podhalu.
Na dzień dobry niezła ściana pod Szymoszkowej na szczyt Gubałówki. Trochę sporo ludzi i trzeba było się przedzierać, asfalt też do dupy ale po prostu trzeba było tam wjechać!
Dalej wjazd na trasę TdP sprzed dwóch dni i piękny szybki lot w dół. Przecinamy Zakopankę i zaczyna się słynny Gliczarów. Początkowo łagodnie, pod koniec niemożliwie stromo. I wcale nie krótko.
Po wtoczeniu się na szczyt szybki zjazd z Bukowiny (max 75km/h) w kierunku Białki i skręt w prawo na rondzie w kierunku granicy słowackiej. Tam piekny asfalt i droga lekko do góry. Po słowackiej stronie asfalt - marzenie. Wręcz idealny, gładziutki, no bajka!
Borys mocno osłabł więc zaczekałem po przekroczeniu znowu granicy i atakuję kolejny podjazd - Głodówka. Fajny, niezbyt stromy.
Potem zjazd, w Bukowinie tankowanie i lecimy na Poronin.
Dalej kolejny podjazd - Ząb. Zrobiłem do mniej więcej w takim samym czasie jak rok temu czyli około 16min. TdP dwa dni wcześniej podjechało go w około 10min.
Potem znowu pokonywany już wcześniej zjazd, drugi raz Gliczarów, który dał mocno po dupie. Białka, Godówka, zjazd w kierunku Łysej Polany i skręt w prawo już na Zakopane. Piękna droga, dalej szybki zjazd z serpentynami pokonywanymi prawie całą szerokością grogi na prędkości 40km/h. Bajka! Samochody nie miały najmniejszych szans!
Dogiąłem nogi już do reszty dokręcając na prostych +60km/h. Coś pięknego!
I nawet się nie oglądnąłem a już byłem pod Nosalem.
Cholera, częściej trzeba jeździć na takie treningi!

Oglądnie TdP

HR śr= ud/min  (% )
HR max= ud/min   (% )

Sobota, 3 sierpnia 2013 | Komentarze 0

Ostatni etap TdP był czasówką. Start w Wieliczce a meta na rynku w Krk. Trzeba było więc być mobilnym i pojechać wszędzie. Także najpierw do Wieliczki a potem po trasie na metę.

Cichy kącik

Sobota, 3 sierpnia 2013 | Komentarze 1

Myślałem, że pojadę solidny trening na zajechanie ale okazało się, że dziś w planie było rege po wczorajszym wyściugu TdP Amatorów, w którym niektórzy brali udział. Było nas w sumie niewiele - jakieś 10 osób i każda próba niewielkiego podkręcenia tempa powodowała głośny protest w peletoniku :P
Także nuda jak skurczybyk :P

Jazda

Piątek, 2 sierpnia 2013 | Komentarze 0

No dziś już mi się dajnie jechało. Nogi nie bolały, więc pojechałem całkiem żwawo. Trasa dokładnie taka sama jak wczoraj czyli Tyniec, Liszki z podjazdem po drodze, Kryspinów i powrót Olszanicką, przez Błonia i Alejami.

Tlenik

Czwartek, 1 sierpnia 2013 | Komentarze 0

Takie tam na lekko podjechane nogi po wczoraj. Na początku mięśnie bolały, potem się rozruszało trochę i dało się jako tako jechać.