MTB Marathon - Głuszyca

Temp.: st. C

Sobota, 1 sierpnia 2009 | Komentarze 0

MTB Marathon - Głuszyca

Głuszyca przywitała nas piękną, można rzec nawet gorącą pogodą. Bezchmurne niebo i dawne opady zapowiadały tak długo już wyczekiwaną przeze mnie suchą trasę. Szybkie przebieranie, rozgrzewka i wjazd do sektora gdzie spotkałem Erniego. Przed sobą miałem też Axi'ego. Start poszedł spokojnie - najpierw wyjazd na główną drogę, potem trochę w dół by po chwili skręcić w lewo już na pierwszy asfaltowy podjazd. Axi nieco się oddalił ale cały czas go widziałem przed sobą. Erni na podjeździe został z tyłu ale wiedziałem, że na zjazdach będzie odrabiał bardzo, bardzo dużo. Trasa bardzo mi się podobała, Axi/ego cały czas miałem w zasięgu wzroku. Jechało mi się świetnie. Noga bardzo dobrze podawała. Nie jechałem na maxa by zachować siły na resztę trasy. W pewnym momencie wyprzedziłem Axi,ego, gdy ten stał na bufecie. Noga świetnie podawała gdzieś do 30km. Tam zacząłem odczuwać plecy. Najgorzej było na podjeździe pod Wielką Sowę, gdzie miałem już taki ból, że musiałem się zatrzymać 2x. Tam też właśnie przez to doszedł mnie Erni. Potem fatalny podjazd po kamerdolcach i nie lepszy zjazd, gdzie oczywiście zostawił mnie Erni pokazując jak powinno się zjeżdżać. Tam przepuszczając jakiegoś zawodnika dostałem strasznego skurczu nogi przez co też musiałem się zatrzymać. Odżyłem troszkę po 4 bufecie gdzie uzupełniłem zapasy wody i zjadłem arbuza. Na podjeździe wyprzedziłem jeszcze parę osób a potem był już ostatni łątwy i szybki zjazd do mety.
Jestem nawet nawet zadowolony z wyniku bo obsada była bardzo mocna. Na szczęście udało mi się zachować sektor.