Snow rider

Temp.: -2.0 st. C

Niedziela, 10 stycznia 2010 | Komentarze 9

Dziś w planie był trening "cegła". Jest to połączenie jazdy na rowerze i biegania. Tak więc w perspektywie miałem albo tyrać 1.5h na trenażerze albo iść w tą śnieżycę na rower. Wybrałem tą drugą opcję xD. I bardzo dobrze zrobiłem! Nie zważając na ostrą zadymę ruszyłem idealnie białymi i ubitymi przez samochody drogami. Jechało całkiem fajnie. Koła nie zapadały się w coraz większy na poboczach śnieg bo co pewien czas przejeżdżał jakiś samochód i wyznaczał kolejne świeże ślady. Tym sposobem nie dość, że jechało się całkiem ciekawie to jeszcze zrobiłem więcej roweru niż było to w planie i dzięki temu nie musiałem potem tyle biegać. Dopiero pod sam koniec - już w Krakowie - wjechałem w mocno posolone i rozjeżdżone drogi, na których zalegała spora warstwa błota pośniegowego. Jednak nie było ich więcej niż 3km na całej trasie. Jednym słowem było ciekawie :-)
Trasa była standardowa: Skawina, Tyniec, Zakrzówek.

D-Avid
| 22:08 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj Ja tam się nie pierniczę tylko jeżdżę asfaltami. Mam gdzieś ten śnieg! :/
Axinet
| 16:46 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj Dzisiaj nadal, ani słoneczko nie świeciło, ani ścieżka nie była odśnieżona... chyba zostawili ją narciarzom pod biegówki...
D-Avid
| 11:59 czwartek, 14 stycznia 2010 | linkuj No niestety na pogodę nie mamy wpływu. Trzeba się dostosować. :/
Ja ale żyję myślą, że kiedyś w końcu zima i tak odpuści...
robin
| 10:55 czwartek, 14 stycznia 2010 | linkuj W tamtym roku o tej porze już ją ładnie odśnieżyli no i piękne słoneczko świeciło a dzisiaj ....
Axinet
| 20:14 środa, 13 stycznia 2010 | linkuj Zasypana, zasypana. W niedzielę osiągnąłem na niej oszałamiającą prędkość średnią 9km/h :D. Na wierzchu zmrożony śnieg, pod spodem nierówny lód.
D-Avid | 18:42 środa, 13 stycznia 2010 | linkuj Bałem się nawet sprawdzać :P
robin
| 14:33 środa, 13 stycznia 2010 | linkuj Ciekawe, czy ścieżka do toru zasypana?
D-Avid | 20:35 niedziela, 10 stycznia 2010 | linkuj Wiesz, na trenażerze jeździłem już dwa dni z rzędu, więc sobie chciałem troszkę odpocząć od niego ;-)
paulina
| 19:04 niedziela, 10 stycznia 2010 | linkuj Widziałam Cię dzisiaj :). Moim zdaniem to pogoda była bardziej pod trenażer.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa escia