Trenażer

Temp.: st. C

Środa, 3 lutego 2010 | Komentarze 6

Na polu straszna ciapa - mocno sypiący poziomo śnieg i +1*C skutecznie zniechęciły do jazdy. A było już tak fajnie...
Kategoria Trenażer

D-Avid
| 18:29 środa, 3 lutego 2010 | linkuj Na razie nie mam czasu na bawienie się w sugestie. Pewnie i tak już ktoś prze mną na to wpadł więc mój dodatkowy głos i tak raczej nie wiele pomoże. Może kiedyś tam napiszę. Np jak mi się sesja skończy...? :-)
klosiu
| 16:41 środa, 3 lutego 2010 | linkuj Tak, tetna sa zupelnie odwrotnie niz powinny, tez sie pare razy nacialem :).
Axinet
| 16:40 środa, 3 lutego 2010 | linkuj Możesz im zgłosić jako sugestię.
D-Avid
| 16:30 środa, 3 lutego 2010 | linkuj Macie całkowitą rację. To już nie pierwszy raz, jak się mylę, powinni to mienić.
Axinet
| 16:13 środa, 3 lutego 2010 | linkuj Trochę nieintuicyjna kolejność tych tętn jest przy wpisywaniu jest. Z reguły się właśnie na odwrót je podaje, bo w sumie średnie jest bardziej znaczące. No i nawet w danych wyjazdu są na odwrót niż przy edycji wpisu.
edghaar
| 15:43 środa, 3 lutego 2010 | linkuj bylo fajne... teraz znowu trzeba czekac az ciapa zejdzie ;]

btw, wpisales tetno srednie i max na odwrót :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa niema