Wyniki badań wydolnościowych

HR max= ud/min   (% )
Temp.: st. C

Piątek, 5 lutego 2010 | Komentarze 9

No cóż. Wyniki mogę wyrzucić do kosza. Strefy wyszły mi strasznie zawyżone. Nie ma najmniejszych szans trenować na czymś takim. Miarodajne są tylko moce ale z nich nie mam jak skorzystać. Przykładowo próg LT wyszedł mi na poziomie 190bpm. W normalnych warunkach z takim tętnem jestem w stanie jechać tylko najkrótsze sprinty pod górę. W dolnych granicach tętno na badaniach miałem zawyżone tak plus minus około 25-30bpm. Poniżej prezentuję moje kosmiczne wyniki:

I teraz nie wiem, czy jest sens jechać na kolejne badania? Jak się to znowu powtórzy to kolejna suma pójdzie się paść.

erni
| 22:04 wtorek, 9 lutego 2010 | linkuj Ja chodzę 2 razy w tygodniu na siłownię. Może być przyszły tydzień.
D-Avid
| 18:09 wtorek, 9 lutego 2010 | linkuj Mnie najbardziej by pasowało dopiero w przyszłym tyg (tydzień regeneracyjny). Wtedy bym się dostosował do Ciebie. Z dojazdem to możemy się spotkać gdzieś w centrum i stamtąd byśmy pojechali.
erni
| 17:09 wtorek, 9 lutego 2010 | linkuj oki. Na siłownię jadę jutro około 19 i w sobotę rano. Jak masz problem z samochodem to mogę po Ciebie podjechać. Daj znać jaki dzień wolisz.
D-Avid
| 10:49 wtorek, 9 lutego 2010 | linkuj Erni, to może bym się z Tobą wybrał na tą siłownię żeby to sprawdzić jeśli nie masz nic przeciwko.
erni
| 07:58 wtorek, 9 lutego 2010 | linkuj Ja chodzę na siłkę na kolną. Są tam ergometry Ketlera. Podobny mam w domu. Jest tam test wydolnościowy: co 2 minuty przybywa 25 W (max 400 W). Wydaje mi się, że rowerek w Katowicach miał cięższe koło i troszkę łatwiej się jechało na wyższej kadencji.
D-Avid
| 07:58 wtorek, 9 lutego 2010 | linkuj Ok, w takim razie pewnie tam zaglądnę w przyszłym tygodniu.
spinoza | 13:33 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj ...siłownia na Kolnej (przy torze kajakowym) ... jedyny minus że nie ma spd, jak to wychodzi możesz zobaczyć u mnie na blogu http://mtb-marathon.pl/ . Może być pewna niedokładność pomiędzy pomiarem mocy w Katowicach a siłownią ale lepsze to niż nic.
| 09:10 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj Tak, Axi też mi tak radzi i to jest rzeczywiście dobry pomysł. Tylko ktoś wie, gdzie jest rower z porównywalnym pomiarem mocy jak w Katowicach? Ja się już o kilku miejscówkach dowiadywałem i na razie nic nie znalazłem.
Dzięki!
spinoza | 21:05 niedziela, 7 lutego 2010 | linkuj ...dorwij rowerek na siłowni z oporem w Watach, powtórz test rejestrując Twoje normalne tętna ( potrzebny dobry pulsometr) i odnieś to do zakresów mocy z badań, powinieneś coś nie coś uratować ...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jlrek