Siła

Czwartek, 11 marca 2010 | Komentarze 2

Trening na podjazdach w Swoszowicach i okolicach. Tętno dziś w porównaniu do zeszłego tygodnie chętnie wchodziło na dość wysokie obroty. Nie wiem, czemu ostatnio miałem takiego zgona.
Po zrobieniu F2 resztę czasu poświęciłem na jazdę po górkach z intensywnością tempa i wyżej. Na zjazdach odpoczwyałem, bo nogi już były trochę miękkie. Na ostatnim chciałem się utrzymać w tunelu aerodynamicznym za najnowszym Solarisem. Jednak za mocne silniki im zrobili i szybko mi odjechał :P Widziałem tylko, jak jakiś dzaiadziu siedzący w środku miał niezły ubaw ze mnie xD
Co do pogody to tym razem ICM się coś pomylił bo miało prać śniegiem już od 10 a tym czasem wracając przed 14na opady jeszcze się nie zanosiło.

Dawid | 08:44 sobota, 13 marca 2010 | linkuj Tak, ja wykorzystałem wolny czas rano. Po południu rzeczywiście nieciekawie się zrobiło, choć i tak nie było tak źle, jak w sobotę rano - deszcz :/
Furman
| 18:48 piątek, 12 marca 2010 | linkuj Nie zanosiło sie ale w koncu sypło i to dosyć zdrowo. Ledwo do domu wróciłem.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa inudz