Chełm

Sobota, 3 kwietnia 2010 | Komentarze 0

Dziś z powrotem piękna pogoda. Idealnie mi się to z planami z grało, które zakładały dłuższą jazdę po górkach. Więc wybrałem się na południe by zaliczyć chyba jeden z lepszych podjazdów w okolicy. Zacząłem spokojnie a potem już coraz mocniej. Noga dobrze podawała. Na Chełm (czyt. pod Kościół) wjechałem z czasem 18:34 z intensywnością około 168bpm. Tam zatrzymałem czas i od razu pojechałem dalej do góry - pod górną stację kolejek krzesełkowych. Zaskoczył mnie stan trasy zjazdowej, po której jeździło trochę ludzi. Sztucznego śniegu jest jeszcze n całej szerokości stoku i nie było widać przetarć. No, ale że czas naglił szybko zjadłem dwa bananki i rura w dół. Już w Myślenicach od razu poczułem, że trochę energii jednak zostało na podjeździe. Myślałem, że gdzieś w połowie drogi do Krk mnie odetnie ale nawet nie. Co więcej im dalej tym lepiej mi się jechało. Zmęczenie - owszem - cały czas czułem ale była siła na dokręcanie z blatu nawet pod górę. Do Krk wróciłem z czasem 3h. Resztę powłóczyłem się już spokojniej po Swoszowicach. Oby jak najwięcej takich dni! :-)