Rozjazd

Poniedziałek, 9 sierpnia 2010 | Komentarze 4

Przejażdżka do Tyńca z towarzystwem Edgaara.
A teraz z innej beczki. Nie bardzo wierzyłem w opowiadania kumpli, jak to kółeczka przerzutki potrafią się zablokować na łożysku. Czyli w ogóle nie dać się przekręcić, nawet siłą. Nie wierzyłem - do dziś. Okazało się, że dolne kółeczko mojej zmieniarki XT (łożysko maszynowe) połknęło tyle syfu, że się zaklinowało. Pomogło dopiero ściągnięcie obu uszczelek i przelanie wodą, benzyną ekstrakcyjną, wodą, WD40, wodą i na koniec końców posmarowanie smarem stałym. Łożysko chodzi jak nowe :-)
Ale mam już serdecznie dość czyszczenia roweru po jednym wyścigu! Ten rok jest paskudny. :/

Axinet
| 10:38 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj Hehe, moje X.9 też pierwszy raz od nowości miało ten zabieg, więc również parę tysięcy km ma :D.
Dawid | 21:53 poniedziałek, 9 sierpnia 2010 | linkuj Zmieniarkę XT mam od połowy 2008 więc jej przebieg mierzę nie w kilkuset a kilku tysiącach km. ;-)
edghaar
| 18:42 poniedziałek, 9 sierpnia 2010 | linkuj a moje lanserskie kcnc po kilkuset kilometrach w błocie dalej kręcą się jak nowe :p
Axinet
| 17:50 poniedziałek, 9 sierpnia 2010 | linkuj Ja swojemu robiłem podobną kurację po... Międzygórzu! Nie wiem skąd w tym roku tam tyle błota było ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa odypr