Wcale nie słaba wycieczka

Sobota, 18 września 2010 | Komentarze 4

Korzystając z pięknej pogody, której w tym roku jak na lekarstwo wybraliśmy się z Axim pojeździć po południowych górkach pod Krakowem. W pierwotnej wersji miało to być standardową trasą wokół zalewu w Dobczycach ale jednak postawiliśmy na wariant chyba troszeczkę dłuższy ale z mniejszą liczbą metrów w pionie.
Mnie osobiście nawet dobrze się jechało do Myślenic. Po wyjechaniu z nich zacząłem odczuwać mocno słabnące nogi i już do domu wróciłem na oparach. Tempo nie za mocne ale zdecydowanie też nie ślimacze. Generalnie - bardzo fajnie.
Puls średni wysoki, ale tak mi teraz skacze jak nie jeżdżę już tak regularnie :)

Dawid | 08:35 poniedziałek, 20 września 2010 | linkuj A to nie tak mało, jak mi się zdawało :-)
Generalnie ja już nie mam siły teraz.
Marcin | 07:08 poniedziałek, 20 września 2010 | linkuj Łącznie około 7000-7500 km.
Dawid | 20:10 niedziela, 19 września 2010 | linkuj Ja przy tych 86 ledwo do domu dojechałem
P.S.
A ile masz łącznie w tym roku, hmm? :P
Marcin | 18:27 niedziela, 19 września 2010 | linkuj Dwa razy mniej kilometrów niż Ja :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oscsi