Bez pośpiechu

Piątek, 4 lutego 2011 | Komentarze 4

W końcu trochę wolnego. Tak jak założyłem, odpuściłem siłkę i zrobiłem 2h solidnego E2 z kilkoma mocniejszymi akcentami na światłach. No i cieplutko i prawie suchutko a nóżka się kręciła więc było fajnie. Nawet bardzo mocny wiatr nie popsuł mi humoru. Oby przez sobotę i niedzielę jeździło mi się równie dobrze, bo mam w planie trochę pocisnąć.

Dawid | 20:56 niedziela, 6 lutego 2011 | linkuj Nie no w końcu mamy jeszcze zimę. Co do mnie to zawsze mam takie małe prędkości w tym okresie. Może to jest kwestia temperatury, wczoraj i dziś na pewno huraganowy wiatr też swoje trzy grosze dorzucił.
Rok temu całą zimę tak jeździłem, a nawet jeszcze wolniej. Dopiero jak się ciepło zaczęło robić jakoś na przełomie marca / kwietnia prędkości nagle gwałtownie skoczyły. Także nie ma się czym przejmować, tylko trzeba nabijać km. To jedyna droga do dobrej formy.
erni
| 17:41 niedziela, 6 lutego 2011 | linkuj Jak znajdę czas to staram się go dobrze wykorzystać. Martwią mnie te średnie prędkości, ale widzę, że u Cibie są podobne.
Dawid | 19:00 sobota, 5 lutego 2011 | linkuj Nie chyba tylko na pewno ;-) A poznałem cię też w ostatniej chwili i zdążyłem tylko machnąć ręką. Jak tam przygotowania idą?
| 18:13 sobota, 5 lutego 2011 | linkuj Mi się źle jechało pod wiatr. Chyba się mijaliśmy ale miałem już wiatr w plecy i się śpieszyłem.
Pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa razpr