Tlenik

Czwartek, 10 lutego 2011 | Komentarze 4

Nic nadzwyczajnego. Trasa jak zawsze do Skawiny, Radziszowa, tam nawrotka na Tyniec. W powrocie zahaczyłem jeszcze o Borek.
A nie, przepraszam! Jednak wydarzyło się coś niecodziennego. Wiatr zmienił kierunek ;-)
Wieczorem jeszcze wizyta na siłowni i ostatnia sesja SM.

Dawid | 21:50 czwartek, 10 lutego 2011 | linkuj Nie kierowałem jego kierunkiem. Pojechałem tak jak zawsze i miałem wiatr w twarz podczas powrotu.
Ale jeśli taka sytuacja zaistnieje w sb / nd to prawdopodobnie dostosuję trasę właśnie do kierunku wiatru. Nie wiem co w tym głupiego, skoro nie odpowiada mi wracanie pod wiatr.
Axinet
| 21:07 czwartek, 10 lutego 2011 | linkuj No wiadomo, lepiej wracać z wiatrem, ale głupio też kierować się jego kierunkiem przy wybieraniu trasy ;)
Dawid | 20:53 czwartek, 10 lutego 2011 | linkuj Gdzieś tak ze wschodu. Nie lubię tego kierunku, bo wieje mi w plecy jak wyjeżdżam, a jak wracam to mam w twarz.
| 17:04 czwartek, 10 lutego 2011 | linkuj To skąd dzisiaj wiało? ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rkije