Dłuuugie WT

Temp.: -1.0 st. C

Niedziela, 13 lutego 2011 | Komentarze 0

Plan wykonany w 100%. Dziś jechało mi się powoli ale znacznie lepiej niż wczoraj. Pierwsze 1:30 jechałem z dość niskim pulsem. Pewnie zmęczenie po wczoraj dało się we znaki. Ale zatrzymałem się na ładowanie cukrów. Zjadłem parę herbatników w czekoladzie i popiłem puszką Pepsi. Ruszyłem dalej i puls zaczął zachowywać się tak, jak by dosłownie podczas tego postoju dostał jakiegoś turbo. No więc zadowolony kontynuowałem jazdę z wyższym pulsem. Następne jedzenie kolejnych herbatników (kupiłem dwie paczki, w każdej po 8 sztuk :P ) po 45min czyli przy 2:15. To już było w Tyńcu. Następnie poleciałem na Liszki i Kryspinów. Tam trochę nogi zaczęły mi słabnąć i już zacząłem się martwić, że nie zrealizuję planów. Ale na szczęście wszystko jakoś rozeszło się po kościach i z powrotem gdzieś po 20min zaczęło mi się jechać całkiem dobrze. Kolejne jedzenie po 30min a ostatnie przy 3:30. W ten sposób do samego końca dojechałem bez zgona i jestem znacznie mniej zmęczony niż po wczorajszym treningu.
Tydzień zamknięty w ponad 18h treningu. Nie jest źle!