Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi D-Avid z miasta Kraków. Mam przejechane 51714.97 kilometrów w tym 4381.27 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.85 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy D-Avid.bikestats.pl

Archiwum bloga

P1 w Tyńcu

Dane wyjazdu:
46.00 km 0.00 km teren
01:46 h 26.04 km/h
HR śr= 146 ud/min  ( 72% )
HR max= 183 ud/min   ( 90% )
Temp.: 13.0 st. C

Wtorek, 29 marca 2011 | Komentarze 7

W sumie 25 "skoków" a potem na Skawinę i tyle w tym temacie.
Kategoria Szosa



Komentarze
Dawid | 17:56 środa, 30 marca 2011 | linkuj Izolka na obręczach nie sprawdziła temu, że mi się zsywała odsłaniając otwory w obręczy. Co ją poprawiłem lub nakleiłem nową po napompowaniu dętki i ściągnięciu jej po kilku dniach przy zmianie opony taśma była znowu przekręcona. A co do warstw to też dawałem dwie.
lukcio | 16:20 środa, 30 marca 2011 | linkuj to mówiłem ja, jarząbek ;)
Anonimowy tchórz | 16:20 środa, 30 marca 2011 | linkuj Ile warstw tej izolatki dawałeś? Na l-b ludzie piszą że 2 warstwy dają spokojnie radę w przeciwieństwie do jednej. Podobno sprawdza się też taśma izolacyjna na półtnie, sam mam taką założoną w zimowej szosie.

Jak by co to mam jeszcze taśmę no tubes na 3 koła, ale nie jest to tanie rozwiązanie, choć waga jest niezła bo ok. 6g/koło.

Zaczynając od najtańszych możliwości to:
Pasek owijki szosowej + 2 - 3 warstw izolazji to ok 12 - 14g, czyli zysk około -20g na samym neoprenie (one ważą około 35g).
Na wymianie pancerzy uzyskasz raczej niewiele, stawiałbym około 5 - 10g, o ile w ogóle będzie jakiś zysk.
Wywal te śruby stalowe od nieużywanego koszyka i zamień na plastikowe (80gr/szt) - tutaj jakieś -4g do uzyskania.
Dawid | 11:20 środa, 30 marca 2011 | linkuj Aha, zapomniałem dodać, że w stosunku do zeszłego roku zmieniłem opony z NN na Saguaro. Czyli to jest jakieś +100g na sztuce tak około (NN ważyły mi 474g i 461g a Saguaro około 570g ale to są wagi z Lb.com, dokładnych moich sztuk nie znam)
Może uda się urwać te 41g jeszcze na czymś. Zastanawiam się, czym zastąpić opaski Schwalbe na obręczach, bo one w sumie ważą 40g. Dodam tylko, że izolka ostatnio mi się nie sprawdziła.
No i mam jeszcze pancerze zamiast przerzutkowych hamulcowe, ciekawe ile można na tym urwać? :P
Może neopren pod łańcuchem zamienić na kilka warstw izolki...
Axinet
| 07:47 środa, 30 marca 2011 | linkuj fajniej by bez tych 41g wyglądało ;) ale całkiem niezła waga
Dawid | 06:37 środa, 30 marca 2011 | linkuj Tyle to nawet On nie robił w ciągu niecałych 2h :P
P.S.
Author na tarczach waży ~ 11 040 g w wersji gotowej do ścigania.
Axinet
| 21:25 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj skacz, skacz, jak Adam Małysz! ;)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziktn
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]