Info
Ten blog rowerowy prowadzi D-Avid z miasta Kraków. Mam przejechane 51714.97 kilometrów w tym 4381.27 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.85 km/h i się wcale nie chwalę.Więcej o mnie.
Wykres roczny
Znajomi:
AxiEdghaar
Erni
Furman
Jacek
Kubak
Lesław
Mitu
Spinoza
Vol7
Bikeholicy:
IzaPaulina
Marcin
Jelitek
Gres
Polecam:
Bikeholicy.plArchiwum bloga
- 2013, Listopad2 - 0
- 2013, Październik9 - 0
- 2013, Wrzesień4 - 0
- 2013, Sierpień20 - 6
- 2013, Lipiec19 - 8
- 2013, Czerwiec14 - 2
- 2013, Maj11 - 5
- 2013, Kwiecień21 - 11
- 2013, Marzec14 - 6
- 2013, Luty24 - 11
- 2013, Styczeń21 - 14
- 2012, Grudzień12 - 10
- 2012, Listopad8 - 5
- 2012, Październik2 - 0
- 2012, Wrzesień8 - 2
- 2012, Sierpień11 - 2
- 2012, Lipiec22 - 20
- 2012, Czerwiec18 - 11
- 2012, Maj21 - 26
- 2012, Kwiecień22 - 23
- 2012, Marzec23 - 20
- 2012, Luty19 - 11
- 2012, Styczeń20 - 6
- 2011, Grudzień16 - 7
- 2011, Listopad14 - 3
- 2011, Październik11 - 8
- 2011, Wrzesień17 - 14
- 2011, Sierpień20 - 11
- 2011, Lipiec10 - 1
- 2011, Czerwiec10 - 2
- 2011, Maj18 - 10
- 2011, Kwiecień25 - 13
- 2011, Marzec27 - 28
- 2011, Luty26 - 23
- 2011, Styczeń14 - 9
- 2010, Grudzień9 - 3
- 2010, Listopad9 - 4
- 2010, Październik14 - 8
- 2010, Wrzesień15 - 18
- 2010, Sierpień25 - 29
- 2010, Lipiec25 - 17
- 2010, Czerwiec22 - 13
- 2010, Maj20 - 21
- 2010, Kwiecień23 - 15
- 2010, Marzec25 - 14
- 2010, Luty23 - 24
- 2010, Styczeń20 - 25
- 2009, Grudzień10 - 6
- 2009, Listopad5 - 0
- 2009, Październik8 - 6
- 2009, Wrzesień20 - 3
- 2009, Sierpień28 - 11
- 2009, Lipiec26 - 0
- 2009, Czerwiec24 - 2
- 2009, Maj23 - 2
- 2009, Kwiecień20 - 6
- 2009, Marzec16 - 0
- 2009, Luty7 - 4
- 2009, Styczeń12 - 3
- 2008, Grudzień6 - 2
- 2008, Listopad8 - 0
- 2008, Październik14 - 0
- 2008, Wrzesień20 - 6
- 2008, Sierpień25 - 4
- 2008, Lipiec24 - 12
- 2008, Czerwiec24 - 3
- 2008, Maj25 - 11
- 2008, Kwiecień20 - 4
- 2008, Marzec13 - 0
- 2008, Luty10 - 0
- 2008, Styczeń5 - 0
P1 w Tyńcu
Dane wyjazdu:
46.00 km
0.00 km teren
01:46 h
26.04 km/h
HR śr= 146 ud/min ( 72% )
HR max= 183 ud/min ( 90% )
Temp.: 13.0 st. C
Wtorek, 29 marca 2011 | Komentarze 7
W sumie 25 "skoków" a potem na Skawinę i tyle w tym temacie. Kategoria Szosa
Komentarze
Dawid | 17:56 środa, 30 marca 2011 | linkuj
Izolka na obręczach nie sprawdziła temu, że mi się zsywała odsłaniając otwory w obręczy. Co ją poprawiłem lub nakleiłem nową po napompowaniu dętki i ściągnięciu jej po kilku dniach przy zmianie opony taśma była znowu przekręcona. A co do warstw to też dawałem dwie.
Anonimowy tchórz | 16:20 środa, 30 marca 2011 | linkuj
Ile warstw tej izolatki dawałeś? Na l-b ludzie piszą że 2 warstwy dają spokojnie radę w przeciwieństwie do jednej. Podobno sprawdza się też taśma izolacyjna na półtnie, sam mam taką założoną w zimowej szosie.
Jak by co to mam jeszcze taśmę no tubes na 3 koła, ale nie jest to tanie rozwiązanie, choć waga jest niezła bo ok. 6g/koło.
Zaczynając od najtańszych możliwości to:
Pasek owijki szosowej + 2 - 3 warstw izolazji to ok 12 - 14g, czyli zysk około -20g na samym neoprenie (one ważą około 35g).
Na wymianie pancerzy uzyskasz raczej niewiele, stawiałbym około 5 - 10g, o ile w ogóle będzie jakiś zysk.
Wywal te śruby stalowe od nieużywanego koszyka i zamień na plastikowe (80gr/szt) - tutaj jakieś -4g do uzyskania.
Jak by co to mam jeszcze taśmę no tubes na 3 koła, ale nie jest to tanie rozwiązanie, choć waga jest niezła bo ok. 6g/koło.
Zaczynając od najtańszych możliwości to:
Pasek owijki szosowej + 2 - 3 warstw izolazji to ok 12 - 14g, czyli zysk około -20g na samym neoprenie (one ważą około 35g).
Na wymianie pancerzy uzyskasz raczej niewiele, stawiałbym około 5 - 10g, o ile w ogóle będzie jakiś zysk.
Wywal te śruby stalowe od nieużywanego koszyka i zamień na plastikowe (80gr/szt) - tutaj jakieś -4g do uzyskania.
Dawid | 11:20 środa, 30 marca 2011 | linkuj
Aha, zapomniałem dodać, że w stosunku do zeszłego roku zmieniłem opony z NN na Saguaro. Czyli to jest jakieś +100g na sztuce tak około (NN ważyły mi 474g i 461g a Saguaro około 570g ale to są wagi z Lb.com, dokładnych moich sztuk nie znam)
Może uda się urwać te 41g jeszcze na czymś. Zastanawiam się, czym zastąpić opaski Schwalbe na obręczach, bo one w sumie ważą 40g. Dodam tylko, że izolka ostatnio mi się nie sprawdziła.
No i mam jeszcze pancerze zamiast przerzutkowych hamulcowe, ciekawe ile można na tym urwać? :P
Może neopren pod łańcuchem zamienić na kilka warstw izolki...
Może uda się urwać te 41g jeszcze na czymś. Zastanawiam się, czym zastąpić opaski Schwalbe na obręczach, bo one w sumie ważą 40g. Dodam tylko, że izolka ostatnio mi się nie sprawdziła.
No i mam jeszcze pancerze zamiast przerzutkowych hamulcowe, ciekawe ile można na tym urwać? :P
Może neopren pod łańcuchem zamienić na kilka warstw izolki...
Axinet | 07:47 środa, 30 marca 2011 | linkuj
fajniej by bez tych 41g wyglądało ;) ale całkiem niezła waga
Dawid | 06:37 środa, 30 marca 2011 | linkuj
Tyle to nawet On nie robił w ciągu niecałych 2h :P
P.S.
Author na tarczach waży ~ 11 040 g w wersji gotowej do ścigania.
Komentuj
P.S.
Author na tarczach waży ~ 11 040 g w wersji gotowej do ścigania.