Ustawka w Pychowicach

HR śr= ud/min  (% )
HR max= ud/min   (% )

Niedziela, 3 kwietnia 2011 | Komentarze 4

No cóż, na dziś już siły zostało tylko tyle, żeby nie dostać dubla od Bulego i nie być ostatnim, który przejechał wszystkie 5 rund. Najgorzej jechało mi się pierwsze okrążenie, w ogóle miałem zamiar zejść z trasy, ale pojechałem jeszcze na drugie i już było trochę lepiej. No i tak z rundy na rundę trochę powyprzedzałem osób, które mnie wzięły na pierwszym kółku i jakoś dotoczyłem się do mety na 9 miejscu. Ukończyło 11 osób a startowało gdzieś około 20.
Impreza świetna, sami znajomi. Było gitez. Mimo, że już nie miałem w ogóle sił się ścigać to i tak jestem super zadowolony.
Dziś ponownie nie brałem pulsometru.
Dzięki super dokładnemu pomiarowi czasu działającemu w oparciu o urządzenia satelitarne mogę poznać swoje dokładne czasy z każdego kółka:
1. 13.09
2. 11.51
3. 11.47
4. 11.52
5. 11.59
Od razu widać, że na pierwszym mi się źle jechało :P
A tu film produkcji Marcina z rowerowania, polecam!
Kategoria MTB, Zawody

lukcio | 22:15 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj Dawid, jak to, na pierwszej rundzie tez był ten ostry zjazd/podjazd. Występował pod koniec każdej rundy, więc przejechaliśmy go 5x :)
D-Avid
| 14:29 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj Ale ale, przecież na pierwszej rundzie nie było tej agrafki w dół i zaraz do góry więc to się rekompensuje prawie w całości.
Dawid | 14:16 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj Tak, masz racje - dopiero dziś sobie to uświadomiłem.
Marcin - świetny film, gratki!
Marcin | 06:21 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj Ładny weekend startowy zaliczyłeś z dobrym wynikiem.
Czas pierwszego okrążenia był od startu z długą prostą :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iepod