MTB Marathon - Murowana Goślina

HR max= ud/min   (% )

Niedziela, 10 kwietnia 2011 | Komentarze 3

Zjednaj strony jestem zadowolony z tego startu a z drugiej dokładnie odwrotnie. No bo czas wyszedł mi dobry, poprawiłem się w stosunku do czasu z lipca 2010 o kilka minut i do samego końca miałem siły. Szkoda tylko, że też nie od samego początku. Bowiem gdzieś do pierwszej połowy trasy jakoś średnio mi się jechało. Dopiero później złapałem mocny pociąg gigowiczów i zacząłem odrabiać straty. A po minięciu Dziewiczej Góry byłem w swoim żywiole. Super mi się jechało i nawet bolące trochę plecy mi nie przeszkadzały. Łyknąłem tam sporo osób (oczywiście mini się nie liczy). No i dojechałem zadowolony na metę. Ale jak zobaczyłem na wynikach miejsce to mi szczena opadła. Znowu jest masakra z tą stawką zawodników i poziomem. Mam nadzieję, że to będzie tak jak w zeszłym roku z Dolskiem bo jak nie to się chyba poddam...

Open: 111
M2: 52
Kategoria MTB, Zawody

erni
| 07:11 środa, 13 kwietnia 2011 | linkuj Czas wykręciłeś dobry ale faktycznie nie odbiło się to na wyniku. Według mnie na tych płaskich maratonach ciężko zdobyć dobrą pozycję. Tutaj można nabić tylko punkty. Natomiast w górskich jest na odwrót.
Ale jest silna grupa na mega w M2. Pierwsza 9 to jedna kategoria.
Dawid | 18:00 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Na razie zostaję przy mega. Co będzie w przyszłości - trudno przewidzieć :P
erni
| 16:53 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Dawaj na Giga tutaj jest łatwiej być w pierwszej setce.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa odnia