Objazd trasy w Zabierzowie

Sobota, 7 maja 2011 | Komentarze 3

Spora ekipa się zebrała na Błoniach rano o 10:00. Wolniutko ruszyliśmy do Karniowic, gdzie będzie start i tam dołączyło jeszcze kilka osób. Niestety różnica poziomów między ludźmi i dwie gumy (w tym jedna moja) strasznie rozciągnęły czas jazdy. Było bardzo dużo czekania i trochę szukania ale generalnie bardzo pozytywnie. Mniej pozytywnie natomiast zrobiło się jak już wróciliśmy z powrotem do Karniowic w uszczuplonym składzie (nie wszyscy podołali trudom trasy) i zaczęło kropić z nadciągających czarnych chmur. Poszło takie masakryczne depnięcie że te 30km do domu to chyba niecałą godzinę. Po płaskim lecieliśmy 32-40km/h. Sam nie wiem skąd na to były jeszcze siły. Ostatecznie w domu zameldowałem się około 19:00. Jestem totalnie wydymany.
Kategoria MTB

erni
| 19:26 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Myśle, że będę częściej organizował takie wypady. Na pewno dam znać.
Dawid | 12:56 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Cholera, no nie dam rady. :/
Jutro mam wyjazd do Kielc na targi maszyn i raczej na pewno nie zdążę się wyrobić na czas. Ja dziś mam zamiar właśnie zrobić taki trening jak wy jutro. Co za lipa, bardzo chętnie bym pojechał. Wielkie dzięki za info i jak by się jeszcze miało kiedyś powtórzyć coś podobnego to informuj mnie koniecznie! ;-)
erni | 10:00 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Jedziemy jutro tj. środa małą grupką do Lasku Wolskiego. Ćwiczymy podjazdy i zjazdy w terenie. Planowy start o 16:30 z Kaufalndu na ul. Bobrzyńskiego (przy zakrzówku). Czas jazdy około 3 godz.
Tempo indywidualne. Na górze czekamy na słabszych.
Zapraszam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rdzie