Trening MTB

Wtorek, 10 maja 2011 | Komentarze 0

No wreszcie dziś miałem czas na porządny trening. Wahałem się nad zrobieniem tabat ale flak w przednim kole treningówki, który zrobił się sam nie wiadomo kiedy przekonał mnie do jazdy w terenie. Czyli zrobiłem tak: pojechałem przez Zakrzówek, gdzie mocno zagrzałem na krótkim podjeździe w terenie. Puls wyskoczył wysoko, zrobiłem jeszcze ze 2 podjazdy tam i pojechałem przez Kopiec Kościuszki na podjazdy pod Zoo. Po tych wcześniejszych zrywach już czułem, że nie mam siły. Ale udało się podjechać 4 razy czyli tyle ile zakładałem, choć już miałem kapitulować po pierwszym. Na szczęście tego nie zrobiłem. Czasy dość rozbieżne wyszły tak:
1. 6:45
2. 6:56
3. 6:33
4. 6:56
Czemu akurat trzeci wyszedł taki mocny? Nie mam pojęcia, jakoś dobrze mi się tą próbę podjeżdżało. Ostatni to już ciężko wchodził.
Potem pojechałem sobie w stronę Kryspinowa a następnie skręciłem w ścieżkę biegnącą wzdłuż Rudawy. Po dojechaniu na Błonia spotkałem ogromną grupę ciągniętą przez Bartka J. z cyklu "Cała Polska na rowery" czy jakoś tak. Podłączyłem się do nich i znowu zawitałem do LW. Tam parę podjazdów i zjazdów w ślimaczym tempie niedzielnych rowerzystów i odłączyłem się wracając przez Zakrzówek i zaliczając jeszcze jeden kamienisty zjeździk. Fajny trening wyszedł zarówno podjazdów jak i zjazdów.