Objazd trasy Czasówki Sprosa

Niedziela, 4 września 2011 | Komentarze 6

Piękna pogoda pozwoliła na zrobienie kolejnego długiego i mocnego treningu. Tym razem w towarzystwie Schwepesa, Bunia i Piotrka z Thule Team. Tempo na podjazdach dość mocne nadawał Piotrek a na płaskim po zmianach też wolno nie było. Generalnie trasa to Skała, Ojców, Młoszowa, Skała, znowu zjazd do Ojcowa tyle że na dole skręt w lewo a nie w prawo jak za pierwszym razem, potem wyjazd z Parku Narodowego trasą, którą jeżdżą tam samochody, kawałeczek po drodze olkuskiej i zjazd w prawo na Jerzmanowice, Szklary i do Rudawy. Potem przez Brzezinkę i Więckowice, Zabierzów, Skała Kmity i na Błonia. Pod koniec stwierdziłem, że po zatankowaniu 1l Pepsi i batona siły zaczynają wracać więc zdecydowałem się jeszcze dokręcić w stronę Tyńca. Nie dojechałem do końca, tylko skręciłem w lewo na ul. Winnicką, potem Skotnicka i koniec końców dojechałem na Górkę Borkowską a stamtąd już na lajciku do domu.
Piękny trening dziś wyszedł. W okolicach 80km zacząłem już czuć coraz większe zmęczenie ale solidne zatankowanie oddaliło już całkiem bliskiego zgona i do końca jechało mi się już bardzo fajnie zważywszy na ten weekendowy dystans w niemałym tempie.

Dawid | 10:17 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj No Panie Cacellara, wszystkie info będą na stornie www.bikeholicy.pl
Trzeba śledzić temat :P
Anonimowy tchórz | 05:48 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj Ja tremować w Polska blisko Kraków moge na wasza czasówka przepalić noge przed MS?
Mój manager mi napisał że tu o mnie piszecie i czasówka jest.
Co to Czasówka Sprosa bo w kalendarz UCI nie ma?

Polnisch begrüßen Fahrer!!!
Fabian C.
Dawid | 19:32 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Aaaa ten :P
No tak, takiej mocy to się nie pobije.
schwepes | 19:08 niedziela, 4 września 2011 | linkuj na jednym z podjazdów z bocznej uliczki wyjechał gość na rowerze z silnikiem spalinowym, chyba Ty próbowałeś go nawet przez chwilę gonić :)
Dawid | 18:55 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Wybacz, ale chyba nie załapałem... :P
schwepes | 17:50 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Zapomniałeś dodać jak na jednym z podjazdów odjechał nam naśladowca Cancellary. Coś tam pokręcił przy kierownicy i wystrzelił do przodu ;).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aters