Noworoczna szoska

Niedziela, 1 stycznia 2012 | Komentarze 0

Pierwszy trening w 2012 r. rozpoczyna moje przygotowania do sezonu. Nie mam żadnych planów sprecyzowanych - co będzie to będzie. Założenie na razie jest tylko takie, żeby regularnie przetrenować styczeń, luty, marzec a później to już samo z siebie poleci. Nie stawiam też na żaden konkretny cykl, żadna generalka mnie nie interesuje już. Pojedyncze starty z nastawieniem na względnie dobre wyniki i dobrą zabawę. Coś ścigania szosowego na pewno chciałbym liznąć, ale to w swoim czasie. Zobaczymy jak wyjdzie zimowy trening i jaka będzie forma w ciągu roku. Zależy jak z czasem, bo I semestr studiów magisterskich zaczynający się w marcu nie nastraja optymizmem. Także od słów do czynów, nie ma na co czekać bo późno się już zrobiło.
Tak więc na rozjechanie kaca posylwestrowego spokojna przejażdżka do Tyńca.
Grudzień wcale nie wypadł tak tragicznie, bardzo dobra pogoda sprzyjała przejażdżkom. Do tego kilka treningów biegowych pływackich dało około 20h. Jak na przygotowanie to całkiem ok, szczególnie, że tak całkiem na spontan, bez żadnego ładu ani składu w postaci planu.
Wszystkiego najlepszego w nowym roku! ;-)