Siłownia

HR max= ud/min   (% )
Temp.: st. C

Poniedziałek, 2 stycznia 2012 | Komentarze 0

Długo się zbierałem, żeby się wybrać na siłownię. Najpierw miałem iść już przed świętami, potem miałem iść przed sylwestrem i ostatecznie wyszło jakoś tak, że poszedłem po sylwestrze.
Pierwszy trening nie poszedł tak źle. Zestaw ćwiczeń zostawiam taki jak w ubiegłych latach, bo jest on całkiem fajny - taka ogólno-rozwojówka z naciskiem na mięśnie nóg. Także dzisiejsze menu przy założeniu że robiłem 3-4 serie po 10 powtórzeń każdego ćwiczenia wyglądało mnie więcej tak:
1. Suwnica na nogi: 80, 80, 80, 100kg
2. Ściąganie do klatki w pionie: 30, 35, 35kg
3. Wyciskanie na klatkę (sztanga): 10, 10, 10, 10kg
4. Step: 20, 24, 30kg na każdą nogę
5. Wiosłowanie: 30, 30, 30kg
6. Brzuszki: 0, 5, 5, 5kg
I jeszcze parę ćwiczeń nie istotnych z punktu widzenia kolarstwa, to już tak bardziej dla samego siebie. Generalnie plan jest taki: nie dzielę już treningu na AA, SM itp. Regularnie będę zwiększał obciążenie na nogi aż dojdę do 200kg na suwnicy nie koniecznie przy 10 powtórzeniach. Potem może będzie tylko zmiana na trening bardziej pod kątem wytrzymałości siłowej. Ale jak na pierwszy raz 100kg na suwnicy poszło nadzwyczaj gładko.