IC w Krakowie

HR max= ud/min   (% )

Środa, 11 kwietnia 2012 | Komentarze 4

Powtórka treningu z zeszłego tygodnia, tylko że dziś nastawienie było zupełnie inne. Jak tydzień temu jechałem "w miarę" lajtowo w tym tyg postanowiłem się pościgać i utrzymaj jak wyżej w stawce. Także zacząłem prologiem w Tyńcu i potem na Błonia.
Samo IC wyglądało dziś inaczej niż tydzień temu - całą trasę jechał spory peleton, nie było ucieczki. Tempo szarpane no bo po drodze były premie lotne, ale generalnie to tempo ja na taką grupę zabójcze nie było. Niestety po drodze i tak zdarzyła się kraksa, na szczęście gdzieś tuż za moimi plecami - było słychać tylko okropny zgrzyt łamanych szprych i haratania po asfalcie. Na szczęście nikt bardziej nie ucierpiał i można było kontynuować ściganie. Tempo mimo zbliżającej się szybko mety dalej nie wzrastało. Ja jakoś tak zupełnie mimowolnie i przypadkiem znalazłem się na czele peletonu na jakieś 2km przed końcem. Trochę pojechałem bez naciągania i tak dojechaliśmy jakieś 200m przed metę lekko się czarując jak to na płaskich finiszach. Tam w końcu zaczęła się prawdziwa walka! Ktoś skoczył z prawej, więc zapiąłem blat - ośka i ile sił tyle dawałem. Kogoś wyprzedziłem, ktoś wyprzedził mnie i ostatecznie skończyłem na 5. miejscu :D
Także generalnie jestem super zadowolony ;-) Trasę IC 39.5km przejechaliśmy w około 1h 6min co dało średnią na pętli ~35.9 km/h.
Od jutra lekka modyfikacja planu - na pewno nie będę robił siły, tylko jeśli pogoda pozwoli jakiś tlenik.

Dawid | 11:22 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Taki urok sprinterskich finishów ;-)
ensp | 20:52 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj zostałem zablokowany przez konkurencyjne zespoły ;) .. spisek!
Dawid | 20:15 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj No przepraszam ale jak się gregario koła nie utrzymuje jak cię rozprowadzam to co ja poradzę? :P
schwepes | 20:07 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj miałeś mnie rozprowadzać na premii, a tak skończyłem IC bez punktów ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa umies