Trening

Niedziela, 10 czerwca 2012 | Komentarze 5

Ze Schwepesem pojechaliśmy wcześnie rano na trening, żeby uniknąć deszczu. Coś zamiast maratonu trzeba było przejechać. Kierunek standardowy - Dobczyce, tylko tym razem trasa wzbogacona o podjazd w Krzyszkowicach. W Dobczycach postój na szamę i lecimy dalej. Tzn ja lecę, bo kolegę dopadł mega zgon. No i tak lecieliśmy i turlaliśmy się do Myślenic, gdzie zrobiliśmy długi popas w nadziei, że kryzys trochę odpuści kompanowi. Ale nie bardzo to wyszło i w sumie do końca lecieliśmy i turlaliśmy :P
U mnie forma na pewno jest super. Pytanie teraz co z tym zdołam dalej zrobić? Lub nie zrobić...

schwepes
| 20:05 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Axi, więcej wycieczek, mniej treningu i forma wróci :)
Axinet
| 17:27 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Heh, ja dziś też miałem napęd na batoniki, a jak brakło, to się turlałem. Tylko jakoś z mniejszym rozpędem :(.
schwepes
| 15:44 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj śniadanie zjadłem takie, że więcej by nie weszło.. poza tym nie odchudzam się, tylko cieniuję ;)
D-Avid
| 15:01 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj No to odchudzaj się dalej ;-)
schwepes
| 14:56 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj To jednak była hipoglikemia. Po waflach udało się powchodzić na jakieś sensowne moce, nawet powyżej LT, ale generalnie jazdy już nie było, za duże zmęczenie. No i ten szlif na koniec... k#%@

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa stkim