Trening

Temp.: st. C

Niedziela, 8 lipca 2012 | Komentarze 2

Zaczynam przygotowania do Road Trophy. Już oficjalnie mogę powiedzieć, że jadę. W tym celu dziś nie pozwoliłem sobie na odpoczynek tylko pojechałem trening. Początkowo jechało mi się strasznie źle - czułem zmęczenie, nogi bolały, ale się rozjechały po paru depnięciach na siłę.
Wracając z Tyńca spotkałem Axiego i RB więc zabrałem się z nimi, bo samemu mi się tak nie chciało, że chyba bym wrócił prosto do domu. Razem więc zrobiliśmy traskę do Czernichowa i okolic. Dla mnie tempo mogłoby być wyższe, bo chłopaki robili rozjazd, każdy po swoich wczorajszych zawodach, ale wolałem to niż samotne ciułanie km.
Ostatecznie to całkiem całkiem jechało mi się ten trening, choć pod koniec zaczęło się już robić ciężkawo.
Jutro odpoczynek i we wtorek startuję z treningiem na ostro - w planie z 500km i trening (oczywiście szosowy) w górach po słowackiej stronie Tatr.

D-Avid
| 18:31 poniedziałek, 9 lipca 2012 | linkuj JEŚLI pojedziemy (bo się sprawy mocno skomplikowały) to już zrobimy jakiś trening, nie? ;-)
Mam nadzieję, że jednak się skusisz. Widoki nieziemskie, trasa niezbyt trudna, każdy może jechać swoim tempem i na szczycie czekamy na siebie podziwiając widoki.
schwepes
| 20:01 niedziela, 8 lipca 2012 | linkuj "...i trening (oczywiście szosowy) w górach po słowackiej stronie Tatr"
hmmm.. z tego co pamiętam miała być wycieczka bez napinki :P.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa botem