Dziś zdecydowałem się w końcu

HR śr= ud/min  (% )
HR max= ud/min   (% )
Temp.: st. C

Środa, 7 maja 2008 | Komentarze 5

Dziś zdecydowałem się w końcu zrobić sobie uphill pod Zoo. Strasznie się zagiąłem. Na górze to przechodzące babcie patrzyły na mnie jak bym miał zaraz paść ;P
Ale wykręciłem nieźle. Licząc od kostki brukowej do pasów dla pieszych mój czas to: 6min 10s. Nie jest chyba najgorzej jeszcze ze mną :p Po powrocie do żywych zjechałem terenem na dół a następnie "białą drogą" przez las na Błonia.

HR śr=142 (liczone na całym treningu)
HR max=197 (o jedno więcej i osiągnął bym swój max czyli 198 wyliczony przez Sigmę)
Kategoria MTB

Wrubel
| 18:18 piątek, 9 maja 2008 | linkuj Ale jak nie ma ludzi :P
D-Avid
| 21:36 czwartek, 8 maja 2008 | linkuj Najlepszy pod kopiec jest tak jak na maratonie lipcowym :D
Wrubel
| 21:13 czwartek, 8 maja 2008 | linkuj Kopiec jest niefajny?
Od pętli jest super! Bruk na Kopiec Kościuszki mniej daje w tyłek niż ten pod zoo :P
D-Avid
| 11:07 czwartek, 8 maja 2008 | linkuj Owszem, bardzo fajny, ale nie ja się leci czasówkę to nieprzytomności prawie.... :P
piok
| 21:57 środa, 7 maja 2008 | linkuj Zoo - miły podjazd :) zawsze lubiłem tam jeździć w przeciwieństwie do podjazdu pod kopiec ;)
pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa potek