Siłka

HR max= ud/min   (% )
Temp.: st. C

Piątek, 1 lutego 2013 | Komentarze 0

Ok, czas na konkretny wpis z siłki bo dużo się podziało. Po pierwsze zmieniłem miejsce na Fitness Platinium w Solvay Park'u. Główny powód to niezła cena jeśli weźmiemy pod uwagę, że mam zamiar chodzić na spinning. Idealnie byłoby po 2x/tydz siłka i spinning, ale nie wiem czy będzie czas i możliwości na tyle, ale do rzeczy. Jest jeden duży problem - nie ma tam zwykłej suwnicy na nogi. Jest tylko taka kosmiczna maszyna:

Problem polega na tym, że ciężko przeliczyć obciążenia na takie jakie robiłem na suwnicy. Wydaje mi się, że jest ciężej, bo 170kg 6 serii po 10x robię z dużym wysiłkiem, podczas gdy na ostatniej serii na suwnicy zrobiem 4x12 i 2x15 160kg i potem jeszcze 12x180kg i nie zrobiło to na mnie większego wrażenia.
- nogi - 6x10x170kg
- ściąganie do klatki w pionie - 4x10 30kg na każdą rękę (osobno się obciąża każdą rękę)
- sztanga na klatkę 1x10x10kg, 2x10x20kg, 1x7x20kg - zamiast lepiej jest coraz gorzej, trzeba zrobić tydzień przerwy
- plecy dół - 1x10x10kg, 3x10x10kg ciężar za głową
- plecy góra 4x10x30kg na każdą rękę (znowu osobno się obciąża, nie ma żadnego porównania z poprzednią maszyną)
- brzuszki - to już w ogóle przegięcie pały jakie maszyny na to są w każdym razie ładowałem jakoś 4x10x50kg
- biceps 5x10x10kg
- triceps 4x8x7kg
- łydki na stojąco 80, 90, 100, 100, 100 po 12x (sztanga na prowadnicach jest łożyskowana tocznie i nie stawia kompletnie żadnego oporu stąd ten wzrost obciążenia o 20kg)
W ogóle same kosmiczne maszynki tam są, połowa to nawet nie wiem do czego. Ale jak to wszystko chodzi to kopara do ziemi! Wszystkie zawiasy na łożyskach, ławeczki mięciutkie, hantli do wyboru do koloru. Generalnie miazga w porównaniu do siłowni na których do tej pory męczyłem.