Siłka

- biceps 5x8x12kg
- triceps 5x8x8kg
- łydki na stojąco 80, 100, po 12x, 2x10x110kg

Dawid | 20:40 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Na pewno nie mieszczę się w 1.5h o ile w ogóle w 2h.
To wygląda tak. Praktycznie cały rok trenuję na rowerze. Rozwijam tylko nogi. Góra jest surowa. Zima to okres, w którym każdy kolarz (amator też) rozpoczyna przygotowania do sezonu. Głównie są to ćwiczenia na nogi, bo ręce nie odgrywają większej roli. Ale jak jest okazja to trzeba poruszać też trochę górną częścią ciała. A że jest tego trochę a na siłownię chodzę około 3 miesiące więc trening wygląda tak a nie inaczej. Po miesiącu zaprzestania chodzenia na siłownię i przy robieniu bazy tlenowej w objętości około 40h w miesiącu na rowerze i tak całą masę, którą wypracuję na siłce spalę. Katabolizm robi swoje w większym lub mniejszym stopniu ale zawsze. Ja tego nie uniknę, przerobiłem to już 3x i wiem, że teraz też nie będzie inaczej.
Więc podsumowując trening na siłce wygląda tak a nie inaczej bo chcę po prostu rozruszać górne część ciała. Tyle. A nie żadne pakowanie, nabieranie masy itp. Jeśli bym się skupił na rękach w jeden dzień a na nogach w drugi dzień to realnie miał bym 2x mniej treningu. O ile rękom może by to służyło nogom już nie koniecznie i nie rozwijałby się tak jak bym sobie tego życzył. Teraz jasne?

Pozrdo i byle do wiosny! ;-)
panmisiek
| 20:03 piątek, 22 lutego 2013 | linkuj Jeżeli mieścisz się w 1,5h na siłce to OK. No ale żeby zrobić dobrze daną partie mięśniową to należało by robić różne partie w różne dni, ale każdy robi jak chce.
Pozdro
D-Avid
| 19:38 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Zależy kto jaki ma cel więc nie mów od razu, że bez sensu.
nosor
| 21:23 czwartek, 14 lutego 2013 | linkuj mięśnie*
| 21:23 czwartek, 14 lutego 2013 | linkuj Bez sensu wszystkie mięście na raz ćwiczyć. Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rdzie