MTB

Super wycieczka i za razem

Niedziela, 3 sierpnia 2008 | Komentarze 4

Super wycieczka i za razem niezły trening objętościowy. Trasa zorganizowana i nawigowana przez forumowego kolegę. Dalsze okolice Krakowa, super sprawa. Trasy dokładnie nie pamiętam i nie przejechał bym jej samemu bo było całe mnóstwo zakrętów, skręcików, przejazdów przez bramy, nawrotów 180 st. itp. itd. Zjazdy, podjazdy, błotko, rzeczki, singielki, mostki, słonko, chmurki, deszczyk, owadziki - jednym słowem pełna turystyka. Z takim założeniem wyjechaliśmy i z takim wynikiem dojechaliśmy. Pokazuje to super lajtowna średnia prędkość. Jednak jak dla mnie to było zbyt dużo odpoczynków i pod koniec niektórzy już nie dawali rady. No i w końcu najważniejsze: padł mój osobisty rekord jazdy w terenie i czasu spędzonym na siodełku. Jak wyszedłem o 8:20 tak przyszedłem o 17:50. Zajebście xD

HR śr= 134
HR max= 190
kcal= 3558 (to się równa utracie połowy kg masy ciała xD )

Fajny wypad do Lasku Wolskiego

Czwartek, 31 lipca 2008 | Komentarze 0

Fajny wypad do Lasku Wolskiego z Tadem, St@rostem i El Roballo xD. Potem jednak St@rost odjechał już w swoją stronę a na jego miejsce dojechał spóźniony Combain. Fajnie noga podawała, czym byłem dość zdziwiony po 4 poprzednich dniach.
No i wreszcie nowe Nobby Nic. Jak dla mnie bomba. Opory toczenia wprst niewiarygodne. Czasem sobie myślałem, że się nigdy nie zatrzymam... xD Super. No i w terenie też świetnie

HR śr= 139
HR max= 187

Jak zaplanowaliśmy z Mateuszem

Poniedziałek, 28 lipca 2008 | Komentarze 0

Jak zaplanowaliśmy z Mateuszem tak pojechliśmy. Trasa wiodła tradycyjnie przez Zakrzówek, dalej Sikornik, Biała Droga, Las Wolski, trochę okolicznych pól, okolice Kryspinowa i dalej przelot do wąwozu Półrzeczki skąd dalej do dolinki Mnikowskiej. Jako że mieliśmy ochotę na teren wracliśmy polami ;) Jednak skwar dał się nam we znaki i pojechaliśmy sobie nad zalew w Kryspinowie. Woda wprost cudowna. Troszkę się ochłodziliśy, natomiast nasz zapał do mtb tego dnia spadł poniżej zera xD Tak strasznie się nam odniechaciało jakiejkolwiek jazdy, że przeskoczyliśmy wlokąc się niemiłosiernie na Tyniec i stamtąd już najkrótszą drogą do domu. ;)

HR śr= 138
HR max= 180

Wileki peleton ruszył o

Niedziela, 27 lipca 2008 | Komentarze 0

Wileki peleton ruszył o 10 spod Parku Wodnego. 25 osób przetoczyło się do Michałowic gdzie zaczął się "objazd" trasy maratonu w Michałowicach. Objazd wyglądał w ten sposób, że co zakręt to wracaliśmy sie z powrotem, bo się okazywało, że jedziemy źle xD. I tak do końca nie wiadomo jak trafiliśmy spowrotem xD.
Było zajebiście, choć trasa strasznie lipna. Dobrze, że mnie tam nie będzie...

HR śr= 150
HR max= 196

Mio Fujifilm Bikemaraton

Sobota, 19 lipca 2008 | Komentarze 0

Mio Fujifilm Bikemaraton - Zawoja MEGA (42km)

Jednak pojechałem. Głowa trochę pobolewała, prawa noga ciężko się ruszała, ręka tak samo. Nie było zbyt ciekawie.
Ale od startu poszło mocne tempo. Na pierwszym mocniejszym podjeździe tętno podskoczyło mi w okolice 198. No super. A potem masa, masa błota. Każdego rodzaju, każdej konsystencji. Masakra. Jak zwykle na zjazdach zakichałem totalnie. Wszyscy mnie objeżdżali jak tylko chcieli. Co z tego wynikło? Nie trudno się domyślić...

OPEN: 127
M2: 62

HR śr: 174
HR max: 200
Kategoria Zawody , MTB, Zawoja

Miał być objazd trasy maratonu.

Niedziela, 13 lipca 2008 | Komentarze 0

Miał być objazd trasy maratonu. Nie wyszło przez pogodę :/ Nie dojechałem nawet na Przysłop tylko wróciłem się uciekając przed wielką czarną chmurą, która - jak później się okazało - przeszła zupełnie bokiem :[
Potem wieczorkiem jeszcze skoczyłem sobie już zupełnie w tempie regeneracyjnym na widły małe, coby rozruszać strasznie dziś ciężkie nogi :/
Pogoda lekko mówiąc nie dopisuje.

HR śr= 141
HR max= 183
Kategoria MTB, Zawoja

Objazd maratonu Mini. Masakra.

Sobota, 12 lipca 2008 | Komentarze 1

Objazd maratonu Mini. Masakra. Strasznie noga nie podawała dziś. Średnia na 22km wyszła ok. 15km/h. Potem powrót do domu uzupełnić bidon i dalej na trasę tym razem już asfaltem bo miałem wykręcić dziś 2,5h. I tak tyle się nie udało bo im dalej tym gorzej :/ Dowlokłem się do stokówki, skręciłem i znowu drałowanie pod górę. W końcu dojechałem do szczytu i do domu już było tylko w dół.

HR śr: 138
HR max: 193
Kategoria MTB, Zawoja

Mio Fujifilm Bikemaraton

Niedziela, 6 lipca 2008 | Komentarze 0

Mio Fujifilm Bikemaraton - Kraków MEGA (64km)

Wynik całkiem przyzwoity. O dziwo plecy po miesięcznej pracy nie dokuczały aż tak bardzo. Zacząłem czuć je dopiero po 40km co i tak jest świetnym wynikiem. Nogi niosły dobrze, brak skurczów. Ogólnie fajnie. Zatrzymałem się na jednym z trzech bufetów.

Open: 116
M2: 66

HR śr= 171
HR max= 198
Kategoria Zawody , MTB

Objazd trasy Mio Fuji Film

Niedziela, 29 czerwca 2008 | Komentarze 0

Objazd trasy Mio Fuji Film Bikemaraton. Tym razem spora ekipa zebrana na forum Bikeholików. Bardzo fajna wycieczka. Ale się jakoś mocno zmęczyłem xD
Jutro chyba odpocznę ;)

HR śr= 150
HR max= 197

Dziś dla urozmaicenia pojechałem

Piątek, 27 czerwca 2008 | Komentarze 1

Dziś dla urozmaicenia pojechałem na jedno okr pychowickiego XC. Jedno jest pewne. Jak bym go teraz jechał to nie dał bym sobie już tak łatwo wsadzić dubla.